close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ניקוי ספות - חלק משגרת הניקיון שלכם

מערכת שורשיא חשוון, תשפא29/10/2020

כמה עולה ניקוי של סלון? תלוי באיזו חברה תבחרו, באיזה גודל ומאיזה חומר עשויה הספה שלכם

תגיות:
צילום: freepik

כמה פעמים חזרתם הביתה מהעבודה והספה בסלון נראתה לכם כמו אחרי קרב? אז בתקופה הזו של משבר הקורונה, כשרבים מאתנו עובדים הרבה יותר מהבית ונמצאים בו הרבה יותר, סביר להניח ש'מראות הקרב' האלה בסלון רק התרחבו. 'אכן, מראות קשים' כמו שאומרים לעמים בצחוק בדיווחים מהשטח ב'ארץ נהדרת'. מי אמר שלחיות

צילום: freepik
עם ספה בסלון שנראית כמו הפצצה על הירושימה זו גזירת גורל?! מי אמר שאתם חייבים לחיות עם כתמים בני חצי שנה של במבה ושוקולד על הספה בסלון שהשקעתם בה יותר מעשרת אלפים שקלים אז כשקניתם אותה?! מומחי הניקיון יכולים לעזור לכם עם זה.

לא אמרנו שצריך תואר שני בשביל להתמודד עם הבעיה הזו, אבל אין ספק שחברה מקצועית עם ציוד מתאים תוכל להיפטר בשבילכם מהלכלוך הזה הרבה יותר ביעילות, ושאחרי שתקבלו שירות של ניקוי סלונים מקצועי הספה שלכם תיראה ממש כמו חדשה, אפילו בעיני סבא וסבתא שסופסוף יבואו לבקר.

הכי כיף בבית על הספה בסלון

הספה בסלון היא מרכז העונג של כל משפחה, כל משפחה מתנהלת סביבה כמעט כל היום, בין אם זה במשחק, באירוח, בארוחות, בשיחות-נפש, בצפייה בטלוויזיה, במה לא בעצם. הרבה פעמים יוצא לכם בטח אפילו להירדם על הספה בסלון, ככה עם הבגדים עם אור דולק ו''נטפליקס'' על פרק 24 בעונה חמש של הסדרה הקבועה האהובה שלכם. הספה בסלון, ובכלל כל הספות בבית, מהווה רהיט שיש לנו איתו קשר אינטימי, קרוב וקבוע. וכמו שאתם מקפידים על ניקיון הבגדים שלכם ועל מקלחת קבועה, כך ראוי שתתייחסו לנושא של ניקוי הספות בבית. במיוחד בסלון.

אתם לא מומחים לזה, תזמינו מומחה

מומחי הנקיון יכולים לעשות לכם יופי של עבודה בעניין הזה. אז כמה זה יכול לעלות לכם? תלוי באיזו חברה תבחרו, באיזה גודל ומאיזה חומר עשויה הספה שלכם. המחיר נקבע ברוב המקרים לפי מחיר של מושב אחד של ספה, ולרוב זה 120 שקל למושב. הסכום הסופי הוא פשוט הכפלה של מספר המושבים במחיר הנקוב למושב אחד. חשוב שתדעו שרוב חברות מומחי הנקיון שמציעות ניקוי סלונים גובות 350-400 שקל רק על 'ביקור בית' עוד לפני הטיפול עצמו. השיטות המקובלות כיום בתחום של ניקוי ספות (שרלבנטיות גם לניוקי מזרנים ושטיחים) הן בין השאר: ניקוי בקיטור, ניקוי בשיטת הזרקה, ניקוי בשיטת יניקה, ועוד. מומלץ שתנצלו את הגעת מומחי הנקיון לטיפול ולניקוי כמה שיותר רהיטים שצריכים ריענון, כולל שטיחים ומזרנים, כי ככל שתזמינו ניקוי לכמה שיותר פריטים כך גדל הסיכוי שתקבלו גם מחיר מיוחד. הכי חשוב להבין שניקוי הספות והמזרנים בבית הוא תהליך שחייב להיות חלק מהאג'נדה הקבועה שלכם לטיפול בבית, במיוחד בגלל ההשפעה המשמעותית שלו על הבריאות של כל בני המשפחה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה